مقالاتمقالات پرفکت‌مانی

ووچر پرفکت مانی (e-voucher) چیست

ووچر پرفکت مانی چیست + آموزش ساخت

ووچر پرفکت مانی یا همان کارت شارژ پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یا همان کارت شارژ پرفکت مانی نوعی کد بصورت عددی است که در اکثر وبسایت های اینترنتی مورد پذیرش قرار می گیرد.
هر ووچر پرفکت مانی ممکن است حداقل یک دلار و حداکثر به میزان نامحدود دارای اعتبار دلاری و یا یورویی باشد.
ووچر های پرفکت مانی را میتوانید از داخل اکانت پرفکت مانی خود صادر کرده و یا از خدمات خرید و فروش ووچر که بصورت آنی و اتوماتیک توسط ما ارائه می شود، استفاده نمائید.
اعداد (کد) هر ووچر پرفکت مانی شبیه کارت شارژ سیمکارت تلفن همراه بوده و از دو ردیف شماره کارت و کد فعالسازی تشکیل شده است:
Number : 23232323
Code : 5656565656565656
پس از وارد کردن این دو ردیف کد در درگاه پرفکت مانی و یا ووچر پرفکت مانی، صحت کارت و اعتبار موجود در آن توسط  سایت پرفکت مانی بررسی و درصورت درست بودن تائید می شود.
همیشه به یاد داشته باشید که عدد با ارقام طولانی تر رمز ووچر پرفکت مانی بوده و عدد با ارقام کوتاه تر شماره (کد) ووچر پرفکت مانی می باشد.

E-voucher_example

برای خرید ووچر پرفکت مانی و یا فروش ووچر پرفکت مانی می توانید از خدمات آنی و اتوماتیک ما استفاده کنید.
ووچر های قابل ارائه در سایت صرافی آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) از نوع اعتبار دلاری هستند و شما به هر میزان دلخواه اعتبار میتوانید ووچر خریداری نمائید، بعنوان مثال ووچر 1.23 دلاری

E-voucher_Logo

 

ساخت ووچر پرفکت مانی در اکانت پرفکت مانی

برای ایجاد ووچر پرفکت مانی نیاز به یک اکانت پرفکت مانی دارید که دارای اعتبار کافی باشد.
همچنین با استفاده از خدمات خرید و فروش ووچر پرفکت مانی که بصورت آنی و اتوماتیک در صرافی آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) ارائه می شود، می توانید ووچر مورد نیاز خود را تامین نمائید.
مهم نیست اکانت پرفکت مانی شما وریفای شده یا خیر، این تفاوت فقط باعث ایجاد اختلاف در کارمزد ایجاد ووچر خواهد شد.
کارمزد پرفکت مانی هنگام انتقال وجه مستقیم و یا صدور ووچر برای اکانت پرفکت مانی وریفای شده نیم درصد از مبلغ کل و برای اکانت پرفکت مانی وریفای نشده دو درصد از مبلغ کل است.
وارد سایت پرفکت مانی شده و به اکانت خود لاگین شوید.
سپس گزینهWithrawیا همان برداشت را انتخاب کنید.

Enter_Withdraw

در صفحه جدید گزینهe-Voucher را انتخاب کنید.

Withdraw_Perfect_Money

در انتهای صفحه گزینهPurchase a new e-voucher را انتخاب کنید.

Purchase a new e-voucher

سپس کیف پول خود را که دارای اعتبار است انتخاب کرده و مقدار شارژ مورد نیاز خود برای ووچر را متناسب با اعتبار کیف پول خود وارد کنید. مقدار کارمزد نیم درصد برای اکانت وریفای شده پرفکت مانی و یک درصد برای اکانت وریفای نشده پرفکت مانی را نیز در نظر بگیرید.
ممکن است شما کیف پول یورویی خود را(E) یا بیت کوین(B) و یا طلا و فلزات گران بها(G) را انتخاب کنید، ما در این مقاله کیف پول دلاری(U) را انتخاب کردیم.
بر روی گزینهPreview purchase کلیک کنید.

Preview purchase

در صفحه جدید پیش نمایش درخواست ما نشان داده می شود، درصورتیکه مورد تائیدتان است بر روی گزینهPurchase e-voucher کلیک کنید.

Purchase e-voucher

حال در صفحه جدید اطلاعات ووچر خریداری شده به شما نمایش داده می شود.
برای ایجاد یک عدد ووچر یک دلاری از اکانت وریفای شده پرفکت مانی مقدار 1.005 دلار کسر شد که این مقدار برای اکانت وریفای نشده پرفکت مانی برابر با 1.01 دلار خواهد بود.

Example_Evoucher

در حد امکان برای تبادل کدهای ووچر از محیط های امن استفاده نمائید. به یاد داشته باشید ووچر ها چون حاوی ارزش دلاری هستند همیشه مورد علاقه هکرها هستند.
ضمنا از فروش ووچر به افراد سودجو و یا غیرقابل اعتماد و ناشناس پرهیز نمائید.
چنانچه اکانت پرفکت مانی ندارید و یا به هر دلیلی علاقه ای به استفاده از وبسایت پرفکت مانی ندارید می توانید از خدمات آنی و اتوماتیک خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی در صرافی آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) استفاده نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا