مقالاتمقالات پرفکت‌مانی

خرید از وب‌سایت‌های بین‌المللی با استفاده از پرفکت مانی

وب‌سایت‌هایی که با دریافت دلار پرفکت مانی به شما خدمات می‌دهند

چگونه می‌توان با استفاده از حساب پرفکت مانی خرید کالا و خدمات از وب‌سایت‌های بین‌المللی نمود؟

تعداد بسیاری از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی موجود در خارج از کشور فروش کالا و خدمات خودشان را از طریق پی‌پال و یا مسترکارت و ویزاکارت به مشتریان خود ارائه می‌دهند، اما در این بین وب‌سایت‌های بسیاری نیز هستند که خدماتی مشابه را از طریق پرداخت با پرفکت مانی انجام می‌دهند.
اگر شما نیز تمایل به استفاده از حساب پرفکت مانی دارید و هنوز اقدام به ثبت‌نام و احراز هویت در آن ننموده‌اید می‌توانید با مطالعه مطلب چگونه اکانت پرفکت مانی خود را وریفای کنیم یکی از کاربران این سیستم مالی شوید.

انجام خریدهای اینترنتی با استفاده از پرفکت مانی مناسب کدام دسته از کاربران اینترنتی می‌باشد

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، شما برای انجام خرید کالا و خدمات و یا واریز و برداشت به بروکرهای بین‌المللی غالبا نیاز به حساب پی‌پال و یا مسترکارت و ویزاکارت و در برخی موارد حتی حساب بانکی خارج از ایران دارید که این دسته از پرداخت های بین‌المللی شامل تحریم علیه کاربران ایرانی هستند.
اما تفاوت پرداخت از طریق پرفکت مانی و یا پرداخت از طریق وب مانی برای کاربران ایرانی، مشمول نبودن به تحریم‌های بین‌المللی مالی علیه کشور ایران می‌باشد.

مزایای خرید اینترنتی از طریق پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی یک سیستم مالی ساده و کاربرپسند است که از دو نوع ارز دلار و یورو در کیف پول‌های خود پشتیبانی می‌نماید و چنانچه به هرکدام نیاز داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را در داخل اکانت پرفکت مانی خود به یکدیگر تبدیل نمائید.
با این اوصاف شما قادر خواهید بود از تمامی وب‌سایت‌هایی که نیازمند پرداخت یورو و یا دلار می‌باشند به شرط اینکه از درگاه پرداخت اینترنتی پرفکت مانی پشتیبانی نمایند، کالا و خدمات دریافت کنید.

کدام وبسایت و یا بروکرها از درگاه پرداخت بواسطه پرفکت مانی پشتیبانی می‌نمایند؟

در دنیای اینترنت وب‌سایت‌ها ، بروکرهای فعال در بازار جهانی فارکس

و فروشگاه‌های بسیاری وجود دارند که از لوگوی We accept Perfect Money در سایت خود استفاده می‌نمایند و این به منزله پشتیبانی آن وب‌سایت از پرداخت اینترنتی بواسطه پرفکت مانی می‌باشد.
ما بصورت خلاصه آدرس چند وب‌سایت را در زیر برای شما آورده‌ایم و امیدواریم پس از مطالعه‌ی این مطلب، شما نیز وب‌سایت‌هایی را که می‌شناسید بصورت کامنت با ما به اشتراک بگذارید تا به فهرستی جامع‌تر از وب‌سایت‌های پشتیبانی کننده پرداخت با پرفکت مانی دست بیابیم.

درگاه پرداخت پرفکت مانی

  • وب‌سایت QHoster
    شما با استفاده از خدمات این وب‌سایت می‌توانید خدمات مرتبط با سرورهای مجازی و اختصاصی و ابری، ثبت دامنه و خرید هاست را بدون احراز هویت، انجام و صورتحساب خود را با استفاده از حساب پرفکت مانی خود پرداخت نمائید.
  • بروکر Alpari
    آلپاری یکی از بهترین بروکرهای فعال در بازار جهانی فارکس می‌باشد که قوانین تحریم علیه کاربران ایرانی ندارد و شما در آن قادر خواهید بود با استفاده از گذرنامه ایرانی و حساب پرفکت مانی خود اقدام به شارژ و برداشت از حساب خود نمائید.
  • بروکر AMarkets
    اِی‌مارکتز یا همان آمارکتز یکی دیگر از بروکرهای پیشتاز در بازار جهانی فارکس می‌باشد که قوانین تحریم علیه کاربران ایرانی ندارد و شما در آن قادر خواهید بود با استفاده از گذرنامه ایرانی و حساب پرفکت مانی خود اقدام به شارژ و برداشت از حساب خود نمائید.

نتیجه‌گیری

برخلاف ذهنیت عمومی که نسبت به پرفکت مانی ایجاد شده است، این سیستم مالی در حال فراگیر شدن است و بسیاری از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌ها و بروکرهای فعال در بازار جهانی فارکس از این ارز الکترونیکی پشتیبانی می‌نمایند.
لطفا توجه بفرمائید که در برخی از وب‌سایت‌های خرید کالا، شما به خاطر تحریم‌های پستی علیه کشور ایران قادر نخواهید بود کالای خریداری شده را در داخل کشور ایران تحویل بگیرید و بهتر است قبل از نهایی نمودن خرید خود حتما این مساله را بررسی نمائید.
سامانه آنلاین خدمات ارز الکترونیک و رمزارزی آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) آماده راهنمایی و انجام پرداخت‌های بین‌المللی برای شما کاربران گرامی و نیز ارائه دهنده خدمات تمام اتوماتیک خرید پرفکت مانی می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا