مقالاتمقالات پرفکت‌مانی

چگونه اکانت پرفکت مانی خود را وریفای کنیم

چگونگی وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

چرا باید اکانت پرفکت مانی احراز هویت شده داشته باشیم

پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مالی نزد کاربران ایرانی است. لازم به دانستن است که فعالیت در این سیستم نیاز به احراز هویت بصورت اجباری ندارد و هیچ مشکلی برای شما در استفاده کردن از آن، بدون تکمیل کردن مراحل احراز هویت پیش نخواهد آمد.
اگر هنوز اکانت پرفکت مانی ندارید و قصد دارید عضوی از جامعه کاربران پرفکت مانی باشید، مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی را مطالعه بفرمائید.
حالا که این سیستم مالی به خوبی در دنیا فراگیر شده و برخلاف بسیاری از سایر سیستم‌های مالی مرسوم، کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و شما می‌توانید با گذرنامه (پاسپورت) ایرانی خود یک اکانت وریفای شده در پرفکت مانی داشته باشید، چرا احراز هویت نکنید و از مزایای آن بهره‌مند نشوید.

تفاوت اکانت وریفای شده و نشده در پرفکت مانی چیست

پاسخ این سوال این است که هیچ محدودیتی بین این دو نوع اکانت وجود نخواهد داشت و هر دو اکانت می‌توانند بدون محدودیت، ووچر پرفکت مانی ایجاد کرده و یا انتقال بین کیف پول‌های پرفکت مانی انجام بدهند و از سایر خدمات این سیستم مالی همانند یک کاربر وریفای شده استفاده کنند.
تنها تفاوت در میزان کارمزد این دو نوع اکانت است، پرفکت مانی از شما در یک اکانت احراز هویت نشده، بابت هرنوع خدمات و تراکنش‌های مالی 2% کارمزد خواهد گرفت، اما در یک اکانت احراز هویت شده، پرفکت مانی این کارمزد به 0.5% کاهش پیدا می‌کند.

اکانت وریفای شده پرفکت مانی برای چه کسانی مناسب است

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که قصد خرید از وب‌سایتی را داشته‌اید که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند و بعد از فشردن کلید پرداخت، به صفحه پرداخت سایت پرفکت مانی منتقل شده‌اید و در آنجا متوجه شده‌اید که باید یک اکانت پرفکت مانی داشته باشید تا فرآیند خرید را تکمیل کنید.
اشخاصی که در بازارهای مالی بین‌المللی نظیر فارکس فعالیت اقتصادی دارند، از جمله پر استفاده‌ترین افراد اکانت‌های وریفای شده پرفکت مانی هستند. برای این اشخاص که معمولا واریز و برداشت کابین خود را در بروکرهای مختلف به واسطه روش پرفکت مانی انجام می‌دهند میزان کارمزد کم در اکانت وریفای شده پرفکت مانی اهمیت بسیاری دارد.

برای وریفای کردن اکانت پرفکت مانی به چه چیزهایی نیاز است

 

  • برای به تائید رساندن مشخصات هویتی خود در اکانت پرفکت مانی، شما نیاز به تصویر کارت شناسائی دارید که می‌بایست به زبان انگلیسی باشد و شامل گذرنامه (پاسپورت) و یا گواهی‌نامه رانندگی می‌شود.
  • برای به تائید رساندن آدرس محل سکونت خود، نیاز به یک قبض از انشعابات همانند گاز، برق، آب و یا صورتحساب بانکی دارید که می‌بایست به زبان انگلیسی باشد، استفاده از مدارک دستکاری شده و یا جعلی برای به تائید رساندن آدرس توصیه نمی‌گردد.
  • برای به تائید رساندن شماره تماس، نیاز به یک شماره موبایل یا تلفن دارید، که سرور پرفکت مانی بتواند با آن تماس صوتی برقرار نموده و کد تائید را برای شما قرائت کند.

مدارک ارسالی به پرفکت مانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند

مدارک ارسالی باید از نظر تاریخ صدور، حداکثر برای سه ماه گذشته باشند. از نظر کیفیت، تصاویری باشند که از یک نسخه کاغذی رنگی و توسط دوربین تهیه شده باشد، ترجیحا از اسکنر استفاده نکنید. از نظر حجم فایل نیز ترجیحا نباید از 4 مگابایت تجاوز کنند.
برخلاف چیزی که پرفکت مانی در صفحه آپلود مدارک ذکر کرده و حجم حداکثری 1.5 مگابایت را متذکر شده است، می‌توانید تا حجم 4 مگابایت نیز ارسال کنید.

مراحل وریفای کردن اکانت پرفکت مانی به چه ترتیب است

برای وریفای نمودن اکانت پرفکت مانی باید سه مرحله‌ای که در بالا ذکر شد را به ترتیب و هرکدام را پس از تائید شدن مرحله قبلی، تکمیل بفرمائید، بدین معنی که پرفکت مانی به شما اجازه نمی‌دهد تا هر سه مرحله را به یکباره طی کنید.

  • ابتدا وارد قسمت تنظیمات (Settings) اکانت پرفکت مانی خود شوید.
    در این مرحله تمام مشخصات خودتان را طبق اسناد و مدارکی که قصد دارید برای احراز هویت به پرفکت مانی ارسال کنید، تکمیل و ذخیره کنید و سپس به مرحله بعد بروید.
    در مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی نحوه تکمیل نمودن فیلدهای مربوطه ذکر شده است.

وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

  • در منوی جدید، در سمت چپ قسمت Verification management را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

  • در صفجه جدیدی که برای شما نمایش داده می‌شود، قسمت Name Validation را پیدا کنید، بر روی Choose file کلیک کنید و پس از انتخاب تصویر گذرنامه یا گواهی‌نامه رانندگی، بر روی Upload the document کلیک کنید.

وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

  • حالا باید منتظر باشید تا نتیجه فرآیند بررسی، از طریق ایمیلی که در اکانت پرفکت مانی شما ثبت شده، برای شما ارسال شود. اگر نتیجه‌ی بررسی تائید شدن مدارک باشد، در قسمت Name Validation تصویری همانند شکل زیر خواهید دید.

وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

  • حالا به قسمت Address Validation رفته و پس از انتخاب تصویر قبض یا صورتحساب بانکی، بر روی Upload the document کلیک کنید.

وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

  • حالا باید منتظر باشید تا نتیجه فرآیند بررسی از طریق ایمیلی که در اکانت پرفکت مانی شما ثبت شده، برای شما ارسال شود. اگر نتیجه‌ی بررسی تائید شدن مدارک باشد، در قسمت Address Validation تصویری همانند شکل زیر در همان قسمت خواهید دید.

وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

  • بعد از اینکه موفق به تکمیل نمودن و به تائید رساندن دو مرحله پیشین شدید، مرحله به تائید رساندن شماره تماس برای شما آنلاک (قفل گشایی) می‌شود و فیلدی نمایش داده می‌شود که می‌بایست همان شماره تماسی که در داخل اکانتتان ذخیره شده است را با فرمت بین‌الملل بصورت 98+ وارد کنید مثلا 982133557799+

وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

  • سپس بر روی گزینه Click to recive a Pin code to the provided phone number کلیک کنید تا تماس از سمت پرفکت مانی با شماره شما برقرار شود و ربات سخنگوی پرفکت مانی، کد تائید را برای شما قرائت کند. این کد تائید را در فیلد بعدی که متعاقبا نمایش داده می‌شود، می‌بایست وارد کنید.

وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

  • اگر کد تائید را به درستی وارد کرده باشید، با مراجعه به صفحه وریفای نمودن اکانت، باید گزینه وریفای شده را در قسمت Phone Validation مشاهده کنید.

وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

  • تبریک! شما هر سه مرحله از احراز هویت را با موفقیت گذرانده و اکانت پرفکت مانی شما وریفای شده است. در قسمت وریفای 3/3 نوشته شده و گزینه Verified در تمام قسمت‌های اکانت پرفکت مانی شما قابل مشاهده خواهد بود.

وریفای کردن اکانت پرفکت مانی

اکانت وریفای شده پرفکت مانی چه مزیت‌هایی دارد

همانطور که قبل‌تر در همین مطلب عنوان کردیم، پس از وریفای شدن اکانت پرفکت مانی شما، میزان کارمزد خدمات پرفکت مانی از 2% به 0.5% کاهش خواهد یافت، اما این تمام ماجرا نیست، از این پس پرفکت مانی برای اکانت شما سطح اعتماد یا همان Trust level اختصاص خواهد داد که هرچقدر این سطح برای اکانت پرفکت مانی شما بالاتر باشد، کاربران دیگر به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد و نشان از خوش سابقه بودن شما دارد. شما در سیستم وام‌دهی پرفکت مانی برای اخذ وام از سایر کاربران پرفکت مانی نیاز به سطح اعتماد بالایی دارید.
پرفکت مانی یک سورپرایز دیگر هم برای اکانت پرفکت مانی وریفای شده‌ی شما در نظر گرفته است و ماهانه به مانده موجودی دلاری شما سود اختصاص خواهد داد. برای اینکه مطمئن شوید از این آپشن بهره‌مند هستید، به قسمت تنظیمات رفته و تیک گزینه Accept monthly interest را در حالت انتخاب قرار داده و تغییرات را ذخیره نمائید.

اکانت پرفکت مانی وریفای شده، تا چه مدت در حالت وریفای شده می‌ماند

پرفکت مانی برخلاف سایر سیستم‌های مالی، معمولا به صورت دوره‌ای درخواست مدارک به روز و جدید نمی‌کند و شما پس از وریفای کردن اکانت خود می‌توانید مادام‌العمر از خدمات آن با کارمزد پائین استفاده کنید.

البته به این نکته دقت داشته باشید که چنانچه کوچک‌ترین تغییراتی در قسمت‌های مربوط به آدرس و یا مشخصات فردی مندرج در اکانت پرفکت مانی انجام دهید، بلافاصله اکانت پرفکت مانی شما از حالت وریفای شده خارج می‌شود و می‌بایست تمام مراحل فوق را مجددا و با ارائه مدارک به روز و معتبر تکرار کنید. تاکید می‌کنیم که تنها تغییر دادن ایمیل، اکانت شما را از حالت وریفای شده خارج نخواهد کرد.

چرا انجام تراکنش با اکانت وریفای شده اهمیت دارد

اکانت صرافی آنلاین آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) در زمان نگارش این مطلب دارای سابقه فعالیت بیش از 10 سال و دارای سطح اعتماد 2000+ و به عنوان نمایندگی پرفکت مانی در ایران مورد تائید قرار گرفته است.
هنگامی که شما از صرافی آنلاین آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) اقدام به خرید پرفکت مانی می‌نمائید، بخاطر وریفای بودن اکانت پرفکت مانی ما و سایر مزیت‌هایی که اکانت پرفکت مانی ما دارد و در بالا به آن‌ها اشاره شد، تراکنش شما بدون قرار گرفتن در صف بررسی برای پولشویی، توسط شرکت محترم پرفکت مانی، به اکانت پرفکت مانی شما منتقل می‌شود. همچنین به هنگام خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی آنلاین آی آر اکسچنجر ( آنی چنج )، ووچر پرفکت مانی خریداری شده مطمئنا از همان لحظه‌ی خرید، قابل فعال‌سازی خواهد بود و برای شما دردسرساز نخواهد بود، برخلاف برخی ووچرهای پرفکت مانی که قفل هستند و تا ساعاتی بعد از صادر شدن، قابل استفاده نیستند.
صرافی آنلاین آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) بیش از 10 سال سابقه ارائه خدمات اتوماتیک خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی را دارا بوده و تمامی تراکنش‌های پرفکت مانی را برای کاربران خود بدون کارمزد انجام می‌دهد.

سخن آخر

هرچند در قسمت پیشنهادات سیستم وام‌دهی پرفکت مانی، درصدهای بهره نامعقولی وجود دارد و یا سود اختصاص داده شده به موجودی دلاری شما در مقایسه با سایر بانک‌ها و نهادهای مالی کمتر و قابل صرفنظر است، اما در نظر داشته باشید که با توجه به نبود سقف حداکثری در میزان کارمزد تراکنش‌های پرفکت مانی، تفاوت 1.5 درصدی مبالغ کارمزد برای آن دسته از کاربرانی که دارایی‌های خود را در کیف پول اکانت پرفکت مانی خود مدیریت و نگهداری می‌کنند، بسیار چشمگیر و حائز اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا