آموزش

ذخیره آدرس کیف پول های پرکاربرد

شما برای خرید و انتقال ارز الکترونیک احتیاج به یک صرافی مطمئن دارید. از آنجایی که ایران در تحریم به سر می برد انتقال ارز از بیشتر صرافی های ایرانی باعث بلاک شدن ارز شما در صرافی یا کیف پول‌های خارجی می شود و سرمایه شما نابود می‌شود.

ذخیره آدرس کیف پول های ارز دیجیتال

شما برای خرید و انتقال ارز الکترونیک، احتیاج به یک صرافی مطمئن و آدرس کیف پول دارید. به دلیل تحریم ها انتقال ارز از بیشتر صرافی های ایرانی باعث بلاک شدن ارز در صرافی یا کیف پول‌های خارجی می‌شود و سرمایه شما نابود می‌شود.

شما می‌توانید با استفاده از صرافی ای ار اکسچنجر ( IRExchanger ) ارز دلخواه خود را تهیه و بدون هیچ محدودیتی به صرافی ها یا کیف پول های خارجی بدون بلاک شدن انتقال دهید. صرافی ای ار اکسچنجر ( IRExchanger ) ارز های مورد نیاز شما را از صرافی های معتبر بین المللی تهیه می کند. مثل اینکه شما با پرداخت ریال و از داخل ایران ارز مورد نظر خود را از صرافی معتبر خارجی می خرید و دیگر مشکلات انتقال ارز در پیش روی شما نیست.

برای انتقال ارز دیجیتال باید آدرس کیف پول مقصد و شبکه انتقال را در دست داشته باشید تا بتوانید ارز دیجیتال خود را به دیگر صرافی ها یا کیف پول ها بفرستید.

منظور از آدرس کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

آدرس کیف پول معمولا بین 25 تا 36 کاراکتر است که از بین اعداد و حروف ها به صورت رندم انتخواب می‌شود. بیشتر مشکلات کاربران در هنگام انتقال ارز دیجیتال به آدرس ولت برمی‌گردد. در آدرس ولت ها به علت بیشتر بودن تعداد کاراکتر ها، هنگام وارد کردن آدرس ولت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.  شما اگر ارز دیجیتال خود را به آدرس ولت اشتباهی بفرستید، بازگشت ارز دیگر تقریبا غیر ممکن می‌شود.

صرافی ای ار اکسچنج برای جلوگیری از وارد کردن اشتباه آدرس ولت و راحتی کاربران در وب سایت خود بخشی به عنوان افزودن آدرس کیف پول راه اندازی کرده است. شما با وارد کردن آدرس کیف پول ها و ذخیره آن ها می توانید در هنگام فرستادن ارز مورد نظر از آدرس ولت های ذخیره شده خود برای همیشه استفاده کنید. این بخش شاید در ظاهر بسیار ساده باشد اما بسیاری از مشکلات کسانی که مرتبا ارز دیجیتال انتقال می دهند را برطرف می کند.

در ادامه شما را با چگونگی استفاده از ذخیره آدرس ولت آشنا می کنیم.

ذخیره آدرس کیف پول
ذخیره آدرس کیف پول

 

 

 

 

ذخیره آدرس کیف پول
ذخیره آدرس کیف پول
  • در پایین این صفحه اگر گزینه افزودن آدرس کیف پول را انتخواب کنید می توانید آدرس های دلخواه خود را فقط با اضافه کردن نام دلخواه و شبکه انتقال، ذخیره کنید. ( شماره 2 )

 

  • همچنین در این قسمت شما می توانید اطلاعات کیف پول هایی که قبلا ذخیره کرده اید را ببینید. ( شماره 3 )

 

 

 

  • شما هنگام خرید ارز دیجیتال نیز می‌توانید در مرحله پایانی، کیف پول خود را ذخیره نمایید.
  • بعد از تکمیل خرید از قسمت تراکنش ها کیف پول مورد نظر را به فهرست خود اضافه نمایید.
افزودن به کیف پول های پرکاربرد
افزودن به کیف پول های پرکاربرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا