مقالاتمقالات پرفکت‌مانی

بچ نامبر (Batch Number) در پرفکت مانی چیست؟

بچ نامبر (Batch Number) یا همان کد پیگیری در پرفکت مانی چیست؟

کد پیگیری در سیستم مالی پرفکت مانی چگونه است

پرفکت مانی یک سیستم مالی است که طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرده است. امروزه این سیستم مالی با سهولت در جابجایی وجوه کاربران و ارائه کیف پول‌های دلاری و یورویی و کیف‌ پول‌های مختص به نگهداری طلا و بیت کوین، بسیار محبوب شده است.

یکی از جذابیت‌هایی که امروزه کاربران ایرانی را نیز به استفاده از این سیستم مالی علاقه‌مند کرده است، پشتیبانی این سیستم از زبان فارسی و همچنین تحریم نبودن کاربران ایرانی در آن است.

همانند تمامی سیستم‌های مالی، در پرفکت مانی نیز هر فرآیند انتقال وجهی دارای یک کد پیگیری می‌باشد، حال ممکن است این فرآیند تولید یا استفاده از یک ووچر پرفکت مانی، و یا انتقال یکی از ارزهای پشتیبانی شده در این سیستم، مابین دو کاربر پرفکت مانی باشد.

ممکن است در آینده کد پیگیری پرفکت مانی به ترکیبی از اعداد و حروف تغییر پیدا کند، اما در زمان نگارش این مطلب، کدهای پیگیری پرفکت مانی از اعدادی 9 رقمی تشکیل می‌شوند.

بچ نامبر چه کاربردی دارد؟

اگر شما نیز از آن دسته کاربرانی هستید که استفاده زیادی از ووچر پرفکت مانی دارید، حتما با این موضوع مواجه شده‌اید که ووچر پرفکت مانی خود را در جایی وارد کرده‌اید، اما پذیرنده به شما خطای نامعتبر بودن ووچر پرفکت مانی را داده است، و یا انتقالی را به کیف پول پرفکت مانی شخص دیگری انجام داده‌اید، اما گیرنده وجه اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. در این صورت شما نیاز به ارائه بچ نامبر (Batch Number) پرفکت مانی به آن شخص یا وب‌سایت خواهید داشت تا موضوع را اثبات کنید و از وی بخواهید تا بچ نامبر پرفکت مانی تراکنش انتقالی و یا ووچر پرفکت مانی شما را در صورت‌حساب اکانت پرفکت مانی خود جستجو کند.

چطور بچ نامبر را بدست بیاورم؟

ما در صرافی آنلاین آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) در تمامی سفارشات مربوط به خرید پرفکت مانی، اعم از ووچر پرفکت مانی و یا فروش پرفکت مانی که در سایت انجام می‌شوند، در قسمت جزئیات تراکنش، که در باکس هر سفارش قابل مشاهده است، بچ نامبر پرفکت مانی را ارائه می‌دهیم.

اگر قصد دارید در داخل اکانت پرفکت مانی خودتون، بچ نامبر پرفکت مانی رو مشاهده کنید و یا بچ نامبر پرفکت مانی رو جستجو کنید، کافیست به قسمت صورت‌حساب یا همون Statement بروید و برای جستجو کردن، فیلد بچ نامبر رو پر کنید و برای مشاهده بچ نامبر هر تراکنش پرفکت مانی، ستون بچ نامبر رو بررسی کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا