مقالاتمقالات پرفکت‌مانی

انواع کیف پول پرفکت مانی و نحوه اضافه کردن آن‌ها

اضافه کردن کیف پول پرفکت مانی به اکانت پرفکت مانی

کیف پول‌های پرفکت مانی بر چند نوع هستند

پرفکت مانی یک سیستم مالی جهانی می‌باشد که دارای تنوع مناسبی در انواع ارزهای قابل نگهداری و روش‌های واریز و برداشت دارد.
مرسوم‌ترین نوع کیف پول پرفکت مانی که در بین کاربران آن از محبوبیت بسیاری برخوردار است، کیف پول با اعتبار دلاری است. در کنار دلار، شما می‌توانید از کیف پول‌های یورویی و کیف پولی برای ذخیره طلا و همچنین کیف پول دیگری برای نگهداری بیت کوین نیز استفاده کنید.

شاید الان سوالی به ذهنتان رسیده که چطور می‌شود طلا را در کیف پول پرفکت مانی نگهداری کرد؟ شما هنگامی که از کیف پول دلاری پرفکت مانی استفاده می‌کنید، دقیقا شرایط همینگونه است، شما مقداری معادل با دلار در کیف پول پرفکت مانی خود دارید، حال آنکه می‌توانید با پرداخت دلار یا یورو به پرفکت مانی، از بخش Exchange معادل مقدار پرداختی، طلا در کیف پول پرفکت مانی خود داشته باشید.

انواع کیف پول پرفکت مانی

  • کیف پول دلاری پرفکت مانی با حرف بزرگ U که از USD برگرفته شده است، آغاز می‌شود.
  • کیف پول یورویی پرفکت مانی با حرف بزرگ E که از Euro برگرفته شده است، آغاز می‌شود.
  • کیف پول طلای پرفکت مانی با حرف بزرگ G که از Gold برگرفته شده است، آغاز می‌شود.
  • کیف پول بیت کوین پرفکت مانی با حرف بزرگ B که از Bitcoin برگرفته شده است، آغاز می‌شود.

واحد نگهداری طلا در کیف پول پرفکت مانی چیست

در مقابل کیف پول طلا در اکانت پرفکت مانی، .Troy oz نوشته شده است. این واحد بیانگر این است که موجودی شما بر اساس انس اندازه‌گیری و نمایش داده می‌شود. به عبارتی اگر به عنوان مثال شما یک واحد طلا در کیف پول پرفکت مانی اکانت پرفکت مانی خود دارید، به معنی داشتن یک انس طلا می‌باشد که برابر با حدود 31.10 گرم است و در زمان نگارش این مطلب، قیمت هر انس طلای جهانی برابر با 1805 دلار می‌باشد. شاید مناسب‌تر باشد، اگر به این قسمت از محل نگهداری درایی‌هایمان بگوییم کیف نگهداری طلاجات.

آیا نگهداری دارایی‌هایمان در پرفکت مانی ریسک دارد

صرافی آنلاین آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) در زمان نگارش این مطلب، بیش از 10 سال است که با شرکت محترم پرفکت مانی همکاری دارد و ایرانیان همیشه مورد حمایت این سیستم مالی بوده‌اند و هیچگاه فعالیت ایرانیان در پرفکت مانی تحت تاثیر تحریم‌های مالی مصوب بر علیه ایرانیان نبوده است.
از این رو خصوصا برای نگهداری بیت کوین و طلا گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. چنانچه قصد نگهداری بیت کوین در پرفکت مانی را دارید، حتما مطلب انتقال بیت کوین به کیف پول پرفکت مانی را مطالعه بفرمائید.

چطور کیف پول بیت‌کوین را به اکانت خود اضافه کنیم

در نگاه اول که وارد اکانت پرفکت مانی خود می‌شوید، ممکن است کیف پول بیت کوین پرفکت مانی برای اکانت پرفکت مانی شما به صورت پیش‌فرض اختصاص داده نشده باشد.

  • برای اضافه نمودن کیف پول بیت کوین به اکانت پرفکت مانی خود، بر روی گزینه Add account کلیک نمائید.

انواع کیف پول پرفکت مانی و اضافه کردن آن‌ها

  • صفحه‌ای جدید باز می‌شود که در آن انواع کیف پول‌های پشتیبانی شده توسط پرفکت مانی نمایش داده می‌شوند.
    بر روی گزینه Bitcoin کلیک کنید.

انواع کیف پول‌های پرفکت مانی و اضافه کردن آن‌ها

  • پس از کلیک کردن بر روی Bitcoin ، به انتهای صفحه هدایت خواهید شد. در اینجا دو قسمت برای راهنمایی شما وجود دارد، Number of existing BTC wallets که تعداد کیف پول‌های بیت کوین موجود شما را در اکانت پرفکت مانی نشان می‌دهد، که در این نمونه اکانت، مقدار آن صفر است.
    مورد دیگر Maximum number of BTC wallets است که نشانگر حداکثر تعداد ولتی است که شما برای نگهداری بیت کوین می‌توانید ایجاد کرده یا داشته باشید.
    بر روی گزینه Create a new BTC wallet کلیک کنید.

انواع کیف پول‌های پرفکت مانی و اضافه کردن آن‌ها

  • با فعال کردن تیک در باکس مخصوص، تائید می‌کنید که قصد ایجاد یک کیف پول جدید برای نگهداری بیت کوین در اکانت پرفکت مانی خود دارید و سپس بر روی گزینه Add wallet کلیک کنید.

انواع کیف پول‌های پرفکت مانی و اضافه کردن آن‌ها

  • پیامی مبنی بر اینکه کیف پول مخصوص نگهداری بیت کوین، در اکانت پرفکت مانی شما ایجاد شده است، نمایش داده می‌شود.
    بر روی OK کلیک کنید تا به صفحه اصلی اکانت پرفکت مانی خود بازگردید.

انواع کیف پول پرفکت مانی و نحوه اضافه کردن آن‌ها

  • همانطور که مشاهده می‌نمائید، یک کیف پول جدید مخصوص نگهداری بیت کوین، در اکانت پرفکت مانی شما اضافه گردیده است. شما می توانید تعداد دو کیف پول دیگر نیز برای نگهداری بیت کوین های خود، در اکانت پرفکت مانی ایجاد نمائید.

انواع کیف پول‌های پرفکت مانی و اضافه کردن آن‌ها

مزیت داشتن تعداد متعدد از کیف پول‌های پرفکت مانی چیست

ممکن است شما نیز جزو آن دسته از کاربران پرفکت مانی باشید که صاحب بیش از یک کسب و کار مرتبط با پرفکت مانی هستید و یا تمایل دارید به حسابدار یا اپراتور پشتیبانی خود، فقط دسترسی به یکی از کیف پول‌های پرفکت مانی در اکانت پرفکت مانی خود را بدهید. شاید نیاز باشد موجودی یکی از کیف پول‌های پرفکت مانی خود را به عنوان موجودی پشتیبان داشته باشید و موجودی کیف پول دیگر را به کاربران خود اختصاص دهید.
در این صورت داشتن بیش از یک کیف پول پرفکت مانی در اکانت پرفکت مانی خود، بسیار ضروری خواهد بود. لازم است بدانید که انتقال موجودی بین کیف پول‌های یک اکانت پرفکت مانی بدون کارمزد می‌باشد.

اگر از نحوه ایجاد دسترسی محدود به کیف پول اکانت پرفکت مانی اطلاعی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب نحوه ایجاد ساب اکانت (SubAccount) یا اکانت فرعی در پرفکت مانی را مطالعه بفرمائید.

محدودیت در تعداد کیف پول‌های پرفکت مانی به چه نحو است

اگر مراحل ایجاد کیف پول جدید پرفکت مانی با واحد دلار را طی نمائید، متوجه این موضوع خواهید شد که حداکثر تعداد قابل ایجاد برای این نوع کیف پول پرفکت مانی نیز، سه عدد می‌باشد.

انواع کیف پول‌های پرفکت مانی و اضافه کردن آن‌ها

همچنین چنانچه قصد ایجاد کیف پول پرفکت مانی با واحد یورو را داشته باشید، متوجه خواهید شد که محدودیت تعداد کیف پول پرفکت مانی یورویی نیز سه عدد می‌باشد.

انواع کیف پول‌های پرفکت مانی و اضافه کردن آن‌ها

اما این محدودیت در ایجاد کیف پول پرفکت مانی با واحد طلا، به دو عدد محدود شده است. یک کیف پول طلای پرفکت مانی به صورت پیش فرض بر روی اکانت شما ساخته و تحویل شما شده و شما تنها قادر به ایجاد یک کیف پول پرفکت مانی طلای دیگر خواهید بود.

انواع کیف پول پرفکت مانی و نحوه اضافه کردن آن‌ها

آیا ایجاد کیف پول جدید در اکانت پرفکت مانی کارمزد دارد

ایجاد کیف پول جدید در پرفکت مانی شامل هیچگونه هزینه و یا کارمزدی نیست، شما تا سقف تعداد مشخص شده از سوی پرفکت مانی می‌توانید از هر نوع دارایی، کیف پول پرفکت مانی داشته باشید.

آیا انتقال دارایی بین کیف پول‌های یک اکانت پرفکت مانی کارمزد دارد

خیر، انتقال هر نوع دارایی از یک کیف پول پرفکت مانی به کیف پول پرفکت مانی دیگر که هردو داخل یک اکانت پرفکت مانی هستند، شامل هیچ گونه کارمزد و هزینه نیست.

سخن آخر

ما در صرافی آنلاین آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) محیطی امن برای خرید پرفکت مانی فراهم آورده‌ایم، سیستم امنیتی طراحی شده در سایت، اجازه انتقال پرفکت مانی به کیف پول‌های اشتباه را نخواهد داد و از بابت هرگونه پشتیبانی در سیستم پرفکت مانی نیز، به عنوان صرافی منتخب شرکت محترم پرفکت مانی در ایران، همواره پاسخگوی شما کاربران عزیز خواهیم بود. تمامی ووچرهای پرفکت مانی ایجاد شده در سایت، بصورت لحظه‌ای و تحت نظارت شرکت محترم پرفکت مانی ایجاد می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا