مقالاتمقالات پرفکت‌مانی

افتتاح حساب پرفکت مانی

راهنمای افتتاح حساب در پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money) دارای روش‌های متنوع در واریز و برداشت می‌باشد، اگر شما از کاربرانی هستید که همیشه از ووچر پرفکت مانی به عنوان ابزار دریافت و پرداخت استفاده می‌نمائید، لزومی به افتتاح حساب نزد پرفکت مانی وجود ندارد. اما اگر نحوه استفاده شما به صورتی است که نیاز به صدور ووچر پرفکت مانی از حساب پرفکت مانی خویش و یا فعال نمودن ووچر پرفکت مانی در حساب پرفکت مانی خود دارید، یا اینکه معمولا برای دریافت و پرداخت‌های خود معمولا از انتقال داخلی و “حساب به حساب” پرفکت مانی استفاده می‌نمائید، حتما این مطلب آموزشی را مطالعه بفرمائید. بیشتز کاربرانی که در بازارهای جهانی همچون فارکس مشغول به ترید هستند، نیاز دارند که حساب کاربری خود را نزد بروکرشان با همین روش شارژ نمایند.

صرافی آنلاین آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) با کسب عناوین صرافی معتمد و تائید شده، نمایندگی مجاز و رسمی اکسچنج پرفکت مانی در ایران، دارای حساب قابل اعتماد در سطح پرمیوم، سطح درستی بالا (Trust Level) و بدون سابقه ثبت شکایت و نارضایتی از شرکت معظم پرفکت مانی در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات اتوماتیک خرید و فروش دلار پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی می‌باشد.

برای شروع ثبت‌نام باید ابتدا وارد سایت پرفکت مانی شوید: https://perfectmoney.is
سپس روی گزینه Signup یا همان ثبت‌نام کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با این سیستم مالی مقاله پرفکت مانی چیست را مطالعه بفرمائید.

Signup_Perfect_Money

در صفحه جدید مشخصات هویتی و اطلاعات تماس خود را منطبق با گذرنامه وارد کنید.
دقت کنید که اگر قصد وریفای کردن حساب خود را داشته باشید (داشتن حساب کاربری وریفای شده نزد پرفکت مانی) باید آدرس ثبت شده در این فرم با آدرس مندرج در قبض انشعابات شما یکسان باشد.

Signup_Form

چنانچه قصد افتتاح حساب تجاری یا همان Personal دارید باید مدارک مربوط به ثبت شرکت را ارئه دهید، حساب شخصی یا  Buisiness  پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
حالا یک ایمیل حاوی شماره عضویت شما براتون ارسال میشه.
دقت کنید برای ورود به حساب کاربریتون باید این شماره رو وارد کنید و برخلاف سایر سیستم های مالی نه نیاز به ایمیل هست و نه شماره موبایل، یه چیزی شبیه به WMID در سیستم وبمانی..

Perfect_Money_ID

به سایت پرفکت مانی برگشته و این بار بر روی گزینه Login یا همان ورود کلیک کنید.
ممکن است بعد از وارد کردن شماره عضویت و رمز عبور از شما درخواست بشه که پین کد تائیدی که به ایمیلتون وارد شده رو هم وارد کنید.
حال در صفحه اصلی حسابتون می‌تونید شماره کیف پول‌های خود را مشاهده کنید.

Perfect_Money_Account

برای تغییر زبان به فارسی می توانید از قسمت بالای سایت سمت راست استفاده کنید.
توضیح قسمت های مهم حساب پرفکت مانی:
Send Money: انتقال وجه بین حساب‌های پرفکت مانی
Statement: صورتحساب
History: آخرین تراکنش‌ها و تراکنش‌های دوره‌ای
Settings: تنظیمات حساب و اطلاعات شخصی
Logout: (خروج از حساب) برای امنیّت بیشتر آخر کارتان بر روی Logout کلیک کنید.

همچنین با استفاده از خدمات خرید ووچر پرفکت مانی و یا شارژ حساب پرفکت مانی که بصورت آنی و اتوماتیک در صرافی آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) ارائه می شود، می توانید ووچر پرفکت مانی و یا دلار پرفکت مانی مورد نیاز خود را تامین نمائید.
در ابتدا مهم نیست اکانت پرفکت مانی شما وریفای شده یا خیر، این تفاوت فقط باعث ایجاد اختلاف در کارمزد ایجاد ووچر و انتقال دلار پرفکت مانی خواهد بود و با اکانت وریفای نشده نیز می توانید بدون محدودیت فعالیت کنید.
کارمزد پرفکت مانی هنگام انتقال وجه مستقیم و یا صدور ووچر برای اکانت پرفکت مانی وریفای شده نیم درصد از مبلغ کل و برای اکانت پرفکت مانی وریفای نشده دو درصد از مبلغ کل است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا