مقالاتمقالات وب‌مانی

انجام خرید اینترنتی بواسطه فروشگاه بزرگ مگا استوک و دلار وبمانی

خرید از فروشگاه بزرگ MegaStock بواسطه شارژ وبمانی

مجموعه وبمانی دارای وب‌سایت‌های زیرمجموعه بسیار بزرگی است که از این جمله می‌توان به سایت مگا استوک اشاره کرد.
در این وب‌سایت اکثر نیازهای روزمره کاربران تامین میشه، از این جمله میتوان به خدمات خرید و رزرو بلیط و هتل، شارژ سیم‌کارت‌های بین المللی، خدمات هاست و دامین و خرید لوازم خانگی و غیره اشاره کرد.
در تمامی وبسایت‌هایی که در این فروشگاه لیست شده‌اند دلار وبمانی پشتیبانی می‌شود. صرافی آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) نیز در دسته‌بندی این سایت به عنوان فروشنده معتبر ارزهای الکترونیکی لیست شده است.

معمولا تمامی سایت‌هایی که هنگام خرید دلار وب مانی را از شما می پذیرند شرط حداقلی نوع پاسپورت فرمال وبمانی رو برای مشتریان تعیین می‌کنند.

تمامی سایت‌هایی که در این فروشگاه لیست شده اند دارای مجوز فعالیت از شرکت وب مانی هستند و جای نگرانی از بات خرید وجود ندارد.

کاربران عزیز دقت کنید که هنگام خرید از درگاه وب مانی همیشه باید هشت دهم درصد بیشتر از مبلغ فاکتور موجودی داشته باشید، چون هشت دهم درصد کارمزد وب مانی از حساب شما کسر میشه.
به عنوان مثال برای یک پرداخت یک دلاری باید موجودی شما 1.008 دلار باشد.

با جستجو در اینترنت وب‌سایت‌های بسیاری یافته می‌شود که از وب مانی برای پرداخت‌های خود پشتیبانی می‌کنند. وب‌سایت آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) ارائه دهنده خدمات خرید و فروش وب مانی دلاری در 24 ساعت شبانه‌روز می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا