اخبار

چگونه دارایی های دیجیتال هنگام وقوع جنگ متفاوت عمل می کنند

درگیری‌های جاری در اوکراین به روش‌های ملموس به یک آزمون استرس برای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. دارایی های دیجیتال به عنوان ابزاری مؤثر برای حمایت مستقیم از تلاش های بشردوستانه ظاهر شده اند و صنعت کریپتو، علیرغم فشارهای زیاد، تا حد زیادی خود را یک جامعه بالغ نشان داده است – جامعه ای که آماده است تا با سیاست های بین المللی بدون به خطر انداختن اصول اصلی تمرکززدایی، مطابقت کند.

اما نقش حیاتی دیگری نیز وجود دارد که کریپتو در طول این رویدادهای غم انگیز ایفا کرده است: برای کسانی که خود را از سیستم های پرداختی که زمانی شکست ناپذیر به نظر می رسید بریده اند، بیشتر و بیشتر آشنا می شود.

زیرساخت‌های مالی سنتی معمولاً در طول رویارویی‌های نظامی و بحران‌های بشردوستانه خوب کار نمی‌کنند. از تورم شدید و کمبود نقدینگی گرفته تا تخریب دستگاه‌های خودپرداز، بحران‌ها می‌توانند عملکرد سیستم بانکی را مختل کنند و عرضه پول را برای میلیون‌ها فرد عادی تهدید کنند.

کوین تلگراف با برخی از افرادی که این اختلالات را در اولین روزها و هفته های جنگ تجربه کردند، صحبت کرد. برخی از آن‌ها چیز زیادی درباره رمزنگاری نمی‌دانستند و باید سریع یاد می‌گرفتند، در حالی که برخی دیگر خوش‌شانس بودند که تجربه‌ای با دارایی‌های دیجیتال داشتند که می‌توانستند دوباره از آن استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا