اخبار

فورا دارایی های دیجیتال خود را از قسمت DApps کیف پول سیف پال خارج کنید

قسمت DApps سیف پال برای ایرانیان امن نیست

کیفِ پول غیرمتمرکز سیف پل طی اطلاعیه ای اعلام نموده است که به دلیل تغییرات در قوانین صرافی بایننس، ادامه فعالیت در قسمت DApps بایننسِ این کیفِ پول نیز از بیست و یکم اردیبهشت ماه سال هزار و چهارصد و یک، ساعت بیست و چهار، منوط به انجام احراز هویت خواهد بود.
حدود ۱۰ روز پیش سیف پل بدون اطلاع قبلی، اقدام به کاهش سقف روزانه برداشت به نیم بیتکوین نمود و به نظر میرسد تمامی قوانین سختگیرانه بایننس، در DApps بایننس این کیف پول نیز اجرایی خواهد شد.

با توجه به قرارگرفتن نام کشور ایران در لیست کشورهای ممنوعه بایننس، اکیدا به کاربران ایرانی توصیه می شود موجودی های خود را از سیف پل خارج و به یکی از سایر کیف پول های نرم افزاری غیرمتمرکز و یا سخت افزاری انتقال دهند.

طی این اطلاعیه، سه روز از تاریخ نشر آن به تمامی کاربرانیکه امکان احراز هویت ندارند، مهلت داده شده تا دارایی های خود را تخلیه نمایند
پس از اجرایی شدن آن، کاربرانیکه از قسمت DApps بایننسِ این کیف پول استفاده میکنند، باید در وبسایت اصلی بایننس ثبتنام و احراز هویت شده باشند.

شایان ذکر است که خدمات سیف پل در قسمت کیفِ پول غیرمتمرکزِ آن که با دوازده کلمه بازیابی و در اولین صفحه ورود به اپلیکیشن دیده می شود بدون تغییرات و بدون نیاز به احرار هویت ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا