خرید وب مانی

5/5 - (1 امتیاز)

وب مانی یک سیستم بر پایه ارز دیجیتال است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ در مسکو رونمایی شد. سیستم وب مانی از واحدهای مخصوص به خود به شکل wm استفاده می‌کند. تمامی کاربران می‌توانند نسبت به خرید وب مانی و انتقال آن با ارز داخلی خودشان اقدام کنند و یا اگر تصمیم به فروش وب مانی خود گرفتند به راحتی اقدام کنند. این سیستم هم اکنون بیشتر از ۴۰ میلیون نفر را در سراسر جهان به خود جذب کرده است.
توضیح : در حال حاضر خرید و فروش وبمانی در سایت “آی آر اکسچنجر ( آنی چنج )‌” غیرفعال است

ثبت سفارش تنها در 3 مرحله

ثبت نام در پنل

در پنل سایت ثبت نام کنید تا امکانات سایت رو کامل بتونید مشاهده کنید

ثبت سفارش

ثبت سفارش دلخواه خودتون و دریافت آن به شکل آنی

تحویل و پشتیبانی

تحویل سفارش و پشتیبانی بعد از سفارش

نحوه خرید با وب مانی

وب مانی طیف گسترده‌ای از روش‌ها و مدل‌های مختلف پرداخت پول و انتقال آن را بر روی بستر اینترنت پذیرا است. شما می‌توانید انواع پرداخت‌های مورد نیاز خود را به شکل کاملاً آنلاین انجام دهید. وابسته نبودن وب مانی به حساب بانکی مشخص و معین باعث شده است که بتوان از آن برای تمامی خریدها در تمامی ‌کشورها استفاده کرد. شما می‌توانید به سیستم وب مانی از طریق واحدهای دلار، یورو، روبل روسیه و بلاروس،  گریونا اوکراین، دونگ ویتنام و ارز‌های دیجیتال مانند بیت کوین ، لایت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش پول پرداخت کنید. پس از آن می‌توانید از طریق واحدهای وب مانی نسبت به انتقال و خرید اینترنتی اقدام نمایید. با استفاده از سیستم وب مانی می‌توانید قابلیت‌ها و امکانات زیر را از طریق حساب وب مانی انجام دهید:

  • خرید اعتباری وب مانی
  • پرداخت از طریق کارت مجازی وب مانی
  • پرداخت از طریق چک وب مانی
  • پرداخت از طریق حساب بانکی
  • بانکداری الکترونیکی وب مانی
  • پایانه‌های فروش و پرداخت وب مانی
  • سیستم انتقال پول و ارز وب مانی
  • و

مزیت‌ها و امکانات قابل توجه سیستم وب مانی باعث شده که خرید وب مانی کاربرد بسیار زیادی در سطح جهان داشته باشد و کاربران زیادی برای استفاده از آن اقدام کنند.

نحوه خرید با وبمانی

پیشنهاد میکنیم حتما این ویدئو رو ببینید

ویژگی های استفاده از وب مانی
💎 آیا وبمانی برای ایران محدود است؟ خیر
💲 کارمزد خرید بدون کارمزد
مدت زمان شارژآنی
تا چه مرحله ای پشتیبانی دارید24 ساعته شبانه روز
آیا شما پارتنر رسمی هستید ؟بله 10 سال

کارمزد خرید وب مانی چقدر است ؟ 

سیستم وب مانی به مانند تمامی سایت‌های مالی و ارزی، دارای هزینه‌ها و مخارجی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. برای دریافت واحدهای وب مانی هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود.
  2. هزینه خدمات سرویس وب مانی 1.5 تا 2.5 درصد وابسته به مبلغ تراکنش که با هزینه سیستم بانکی جمع می‌شود.
  3. کارمزد خدمات وب مانی تنها ۱ درصد مبلغ است به شرط آنکه بیشتر از یک دلار یا یورو نباشد.
  4. حداقل هزینه یک صدم وب مانی به ازای هر تراکنش است.
  5. حداکثر هزینه بسته به مبلغ تراکنش می‌تواند متفاوت باشد.
  6. هزینه خدمات ارزی وب مانی می‌تواند نسبت به نوع ارز تغییر کند.

هزینه پایین و مناسب سیستم وب مانی برای انتقال‌های برون مرزی و فواصل دور، باعث شده است که خیلی از مشتریان تجاری از خرید و فروش وب مانی برای تبادلات خود استفاده کنند.

ارزهای مورد استفاده در سیستم وب مانی

هنگامی که بخواهید پول خود را از ارز پایه دلار، یورو یا بقیه موارد ذکر شده برای خرید وبمانی استفاده کنید، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. در سیستم وب مانی وابسته به ارزهای پایه ذکر شده است که می‌توان نسبت به خرید وب مانی و یا فروش آن، از ارز معادل استفاده کرد. این ارزها را در لیست زیر می‌توانید مشاهده کنید:

  • WMR معادل با روبل روسیه
  • WMZ معادل با دلار ایالات متحده
  • WME معادل با یورو اتحادیه اروپا
  • WMU معادل با گریونا اوکراین
  • WMB معادل با روبل بلاروس
  • WMY معادل با سام ازبکستان

تمامی انواع ارزهای وب مانی ذکر شده در قسمت بالا، دارای امنیت کاربرد و شیوه خرید و فروش یکسان بوده و تنها در کارمزدها و هزینه‌های جاری انتقالات بانکی دارای تفاوت هستند. کاربران می‌توانند متناسب با نیاز و کار تجاری مورد نظرشان نسبت به خرید و فروش وبمانی دلخواه اقدام کنند.

وبمانی

استفاده از وب مانی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

در طول سالیان متمادی که از راه اندازی و توسعه وب مانی می‌گذرد، طیف وسیعی از خدمات برای هر دو نوع کاربر شخصی و تجاری وجود دارد. برای مثال مشتریان و خریداران می توانند کیف پول شخصی خود را به وسیله پول نقد شارژ کنند و به کارهای بانکی خود برسند. همچنین از درگاه‌ها و پایانه‌های پرداخت و دریافت و کارهایی از این قبیل استفاده کنند. آن ها می‌توانند از وب مانی به عنوان روش پرداخت پول در هر وب سایت و فروشگاهی که وب مانی را پشتیبانی می کند، استفاده نمایند. تمامی مشتریان به روی کیف پول شخصی خود در وب مانی به راحتی و به وسیله بانکداری آنلاین و الکترونیکی، تسلط دارند. همچنین آن‌ها می‌توانند از برنامه‌های جانبی مدیریت بودجه و مخارج برای کنترل موجودی و هزینه‌های خود استفاده کنند.

از طرفی برای تجار و فروشندگان، فرصت‌های دیگری نیز فراهم شده است. برای مثال کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌توانند کنترل و مدیریت بودجه خود را به دست بگیرند. آن‌ها می‌توانند از خرید و فروش وب مانی برای توسعه و گسترش کسب و کار خود استفاده کنند. پرداخت‌های ایمن یکی دیگر از کاربردهای وب مانی برای تجار و شرکت‌های خرد و کلان است. بازرگانان نیز می‌توانند پرداخت‌های منظم و دلخواهی را به حساب بانکی خود از طریق وب مانی انجام دهند. البته ممکن است برخی از تجار و بازرگانان به دلیل هزینه‌های دریافت شده از سوی وب مانی، خیلی مایل و راغب به استفاده از آن نباشند.

چگونه می توان از وب مانی در فضای وب استفاده کرد؟

هنگامی که کاربران برای خرید اینترنتی به فروشگاه‌های مختلف اجناس، کالاها و خدمات سر می‌زنند، می‌توانند سبد خرید خود را تعریف کنند. پس از آن هنگامی که نوبت به پرداخت پول می‌رسد، باید به صفحه پرداخت منتقل شوند. در این هنگام کاربران می‌توانند وبمانی را به عنوان روش پرداخت دلخواه خود انتخاب نمایند و با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود از قبیل نام و رمز کاربری، پرداخت را از طریق کیف پول وب مانی خود برای هر وب سایت در هر نقطه‌ای از جهان انجام دهند.

این قابلیت به شما امکان می‌دهد که حتی در صورت وجود تحریم‌های بانکی به عنوان مثال تحریم بانکی ایران از سوی ایالات متحده آمریکا، از فروشگاه‌های آمریکایی خرید نمایید. البته یک نکته را باید در نظر داشته باشید که وب مانی تنها قسمت پرداخت وجوه و مبالغ نقد را پشتیبانی می‌کند و در قبال ارسال کالا تضمینی ندارد. بنابراین شاید بتوان وب مانی را در ایران،  تنها برای فروشگاه‌های خدماتی، مناسب دانست.

چرا باید از خدمات وب مانی استفاده کنیم؟

پرداخت از طریق خرید وبمانی به اندازه کافی در سطح جهان محبوب شده است. هزاران فروشگاه اینترنتی در سراسر جهان وجود دارد که سرویس پرداخت از طریق وبمانی را پشتیبانی می‌کنند. با وجود آنکه سیستم وب مانی برای اولین بار از سمت کشور روسیه به جهان معرفی شد، اما خرید کردن با وبمانی محدود به فروشگاه‌های اینترنتی روسی نمی‌شود و می‌توانید خرید خود را از تمام جهان و تقریبا با تمامی پول‌ها انجام دهید. حتی سیستم وب مانی در کشورهای کمتر توسعه یافته مانند بلاروس و قزاقستان نیز در دسترس است.

فارغ از آن در کشورهای منطقه یورو، می‌توانید علاوه بر تمامی واحدهای ذکر شده در ابتدای مطلب، از ارز دیجیتال لایت کوین نیز در کنار بیت کوین استفاده کنید. بنابر آمار منتشر شده در فضای وب، بسیاری از خریداران اینترنتی در روسیه و دیگر کشورها ترجیح می‌دهند تا روش خرید خود را به وب مانی تغییر دهند و از آن استفاده کنند. بنابراین این یک فرصت استثنایی و مناسب برای شماست تا روش خرید خود را به‌روز کنید.

وبمانی بیتکوین

قابلیت‌ها و ویژگی‌های وب مانی

وب مانی به مانند تمامی سیستم‌های انتقالات ارزی و مالی دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعددی است که در زیر مشاهده می‌کنید:

  • مانیتور کردن شیاد‌ها و جلوگیری از نقل و انتقالات آن‌ها
  • دارای پروسه بین المللی و مناسب برای پرداخت‌های با ریسک بالا
  • استفاده راحت سریع و آسان
  • پشتیبانی از بازار جهانی
  • عدم وابستگی به حساب بانکی و اعتباری
  • رایگان بودن دریافت پول
  • پرداخت‌های معتبر و بدون بازگشت
  • بدون هزینه‌های نگهداری پول روزانه و ماهانه
  • پرداخت به روش‌های گوناگون
  • نقل و انتقالات پول امن
  • سیستم مدیریت تجارت منحصر به فرد
  • و

 

مزیت ها و معایب وب مانی

سیستم وب مانی به مانند تمامی سیستم‌ها و پروتکل‌های فضای اینترنتی دارای مزیت‌ها و معایب متعددی است که به بعضی از آن‌ها در ادامه اشاره می‌کنیم:

  • مزیت های خرید و فروش وب مانی

  1. سیستم کاملاً امن
  2. مناسب برای پرداخت‌ها در سطح جهانی
  3. سرعت بالا در پرداخت
  4. سیستم مدیریت حساب منعطف
  5. قابلیت کار در تمامی‌کشورها
  6. و
  • معایب خرید و فروش وب مانی

  1. بسته شدن حساب بدون هیچ توضیحی
  2. پشتیبانی خدمات ضعیف
  3. ترجمه نادرست وبسایت برای زبان‌های مختلف
  4. برخی مشکلات در ورود به حساب کاربری
  5. و

 

ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در وب مانی

برای ایجاد حساب کاربری در وب مانی نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید و تنها باید به سایت رسمی وب مانی به آدرس www.wmtransfer.com مراجعه کنید. پس از آن بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید. در پنجره باز شده باید اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن همراه، پیش شماره کشور خودتان، نام کاربری، رمز عبور، نام و نام خانوادگی کامل، آدرس ایمیل و… را وارد نمایید. پس از آن می توانید نسبت به خرید وبمانی یا فروش آن اقدام کنید.

  1. بر روی Sign Up کلیک کنید.
  2. شماره تلفن خود را وارد نمایید.

ثبت نام وبمانی

  1. اطلاعات مورد نیاز وب مانی را وارد کرده و تمامی فیلدهای الزامی را پُر نمایید.

  1. سعی کنید یک ایمیل و آدرس اینترنتی پشتیبان برای حساب کاربری خود وارد کنید.

آموزش ثبت نام وبمانی

  1. اطلاعات حساب کاربری خود را بررسی دوباره کرده و در صورت صحت اطلاعات به روی تایید کلیک کنید.

  1. کد ارسال شده به شماره تلفن خود را برای تایید شماره خودتان وارد نمایید.
  2. تایید ایمیل نیز باید در کنار تایید شماره تلفن انجام شود.
  1. در وارد نمودن اطلاعات خود دقت فراوان به خرج دهید و تمامی اطلاعات را در جایی مناسب ذخیره کنید.
  2. نام کاربری، رمز عبور، شماره تلفن و ایمیل وارد شده را برای اتفاقات پیش بینی نشده مانند فراموشی رمز در آینده، یادداشت نمایید.
  3. تبریک می‌گوییم!! حساب کاربری شما در وب مانی راه اندازی شد.

البته داشتن حساب رسمی و احراز هویت شده در سیستم وب مانی نیازمند مدارک خاص و مشخصی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 شارژ حساب وب مانی به چه شکل انجام میشود؟ 

برای اینکار کافیست به پنل کاربری خود رفته و شارژ حساب وب مانی را با خرید دلار وب مانی انجام دهید. این فرایند بصورت کاملآ اتوماتیک و در طول شبانه روز انجام میشود

مدارک لازم برای احراز هویت در وب مانی

برای داشتن تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های سیستم وب مانی باید اکانت یا حساب کاربری خود را احراز هویت کنیم. برای این کار می‌بایست مدارک و اسناد لازم را که از سوی سیستم وب مانی مشخص شده، فراهم کنید و از طریق قسمت ارتقا پاسپورت برای پشتیبان سایت ارسال نمایید. مدارک لازم برای احراز هویت به شرح زیر است.

  • تصویر اسکن شده از گذرنامه.
  • درج آدرس و کدپستی با فرمت لاتین.
  • در صورت نداشتن گذرنامه ترجمه رسمی شناسنامه نیز مورد قبول است.
  • برای دریافت پاسپورت فرمال تصویر اسکن شده کارت ملی نیز مورد قبول است.
  • برای تایید شدن آدرس ترجمه رسمی یکی از قبوض برق/گاز به نام شخص نیاز است.

جمع بندی و نتیجه گیری

با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا و تمامی شرایط و امکانات و قابلیت‌هایی که برای سیستم وب مانی وجود دارد، می‌توان با خیال راحت عنوان کرد که این وب سایت یک بستر مناسب برای پرداخت‌های اینترنتی در فضای وب است. شما می‌توانید با خیال راحت با استفاده از اکانت احراز هویت شده وب مانی، مبالغ بالا و سنگین را به هر نقطه‌ای از جهان منتقل کنید. پویایی و قابلیت‌های فراوان سیستم وب مانی باعث شده است که بتوانیم با دستی باز برای خرید و فروش وب مانی تصمیم بگیریم. همچنین می‌توانید با خرید و فروش وبمانی، کالاهای مورد نظر خودتان را از از هر نقطه‌ای در جهان خریداری کنید. در بازار کنونی کشور ما که انتقال پول با سختی‌های فراوان همراه است، می‌توان از وب مانی برای این کار کمک گرفت.

سوالات متداول درباره خرید وب مانی

وب مانی مشکلی با کاربران ایرانی نداره ؟
– خیر، در حال حاضر وب‌مانی از جمله سیستم های محبوب پرداخت اینترنتی است که کلیه خدمات آن بصورت نامحدود برای شهروندان ایرانی میسر می باشد.

کارمزد خرید وبمانی چقدره؟
– خرید و فروش وب‌مانی از سایت ما بدون کارمزد انجام میپذیرد و تمام کارمزد ارسال توسط سایت متقبل می‌گردد.

زمان واریز وب مانی به حساب من چقدر است؟
– واریز وب‌مانی بصورت آنی و در لحظه پرداخت آنلاین ریال بصورت اتوماتیک انجام می‌شود.

شما پاسپورت وب مانی هم صادر میکنید؟
– درحال حاضر پاسپورت اینیشیال وبمانی توسط ما صادر می‌شود که موقتا بخاطر شرایط بیماری کویید۱۹ معلق نموده ایم و به زودی از سر گرفته خواهد شد.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • Thanks for finally talking about > خرید وب مانی | اتوماتیک ، شارژ فوری ، فروش Webmoney
    با بهترین قیمت < Loved it!

    پاسخ
  • سلام. بفرمایید که من اگر بخوام وبمانی یا تتر یا بیت کوین یا ….. هرچی رمز ارز خودمو به ریال برداشت به جساب بانکیم بزنم آیا واریز ریالی شما به حساب بانکی من مثل کارت به کارت لحظه ای هست ؟ یا خیر به سبک های پایا و ساتنا و … ارسال میشه و مستلزم گذشت زمان هست تا به حساب من برسه ؟ و اگر سبک واریز ریالی شما شامل گذت زمان هست تاب ه حساب من برسه بفرمایید که آیا میشه درخواست کارت به کارت هم داشت ؟

    پاسخ
    • سلام، وقت بخیر
      واریزهای ریالی وب‌سایت برای حدود 8 بانک بصورت آنی انجام می‌پذیرند که در قسمت برداشت از کیف پول قابل مشاهده خواهند بود.
      واریز عادی به سایر بانک‌ها روزانه و طی اولین سیکل پایای بانک مرکزی انجام می‌شوند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست