آموزش

آموزش انجام سفارشات خرید از ما

در این مطلب بصورت خلاصه و مفید آموزش مراحل ثبت نام تا خرید از سایت آی آر اکسچنجر دات کام بصورت تصویری نمایش داده می شود و امیدواریم کاربردی باشد.
1- پس از وارد کردن آدرس سایت از صحیح بودن آدرس وارد شده و HTTPS اطمینان حاصل نمایید.
2- اگر تا بحال در سایت ثبت نام نکرده اید بر روی گزینه “عضویت” کلیک نمایید.(اگر قبلا حساب کاربری  ایجاد نموده اید از مرحله ۵ ادامه دهید و اگر احراز هویت شده اید از مرحله 14 ادامه دهید)

3-پس از وارد کردن شماره موبایل (بعنوان نام کاربری) و پسوورد دلخواه خود ضمن خواندن قوانین سایت درصورت موافقت تیک گزینه مذکور را بزنید. (انجام عضویت منوط به پذیرش قوانین سایت است)
4-پس از وارد کردن کد امنیتی مشخص شده در تصویر گزینه عضویت را کلیک کنید.

5-حال ثبت نام شما با موفقیت انجام پذیرفته و پس از وارد کردن نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور و کد امنیتی تصویری بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

6-حال یک پیامک حاوی کد تایید هویت به شماره موبایل ارایه شده شما ارسال خواهد شد که به محض دریافت در باکس مخصوص وارد کرده و گزینه ورود را کلیک نمایید.

7-توضیحات لازم در صفحه اصلی پنل کاربری نمایش داده شده و پس از مطالعه به قسمت احراز هویت مراجعه نمایید.
8- در قسمت احراز هویت بر روی گزینه ارسال مدارک کلیک نمایید.

9- نام و نام خانوادگی خود را دقیقا طبق مشخصات مندرج در کارت ملی وارد نموده و شماره تلفن ثابتی را وارد کنید که متعلق به خودتان بوده و قابلیت پاسخدهی به آن را جهت تایید هویت داشته باشید و سپس تصویر (اسکن) کارت ملی خود را همانند توضیحات مندرج در همان صفحه و با حجم حداکثر یک مگابایت انتخاب نمایید.
10- بر روی گزینه ذخیره کلیک نمایید. (در کادر عکس ارسالی فقط و فقط صورت شما و کارت ملی نزدیکتر از چهره تان به لنز دوربین نمایان باشد, تایید شماره کارت و شبای بانکی بعد از احراز هویت انجام می پذیرد و منوط به مطابقت با کارت ملی می باشد)

11- سپس بر روی گزینه حساب های بانکی کلیک نموده و به هر تعداد که تمایل دارید شماره کارت متعلق به خود و شماره شبای حساب خود را وارد نمایید و سپس گزینه ذخیره را کلیک نمایید.(تایید شماره کارت و شبای بانکی بعد از احراز هویت انجام می پذیرد و منوط به مطابقت با کارت ملی می باشد و تمام اطلاعات پروسه مربوط به کارت ملی و شماره حساب ها و شماره کارت ها پس از تایید مدیریت سایت توسط پیامک به اطلاعتان خواهند رسید)

12- پس از دریافت پیامک تایید هویت و با کلیک بر روی گزینه احراز هویت پیغام زیر را خواهید دید.

13- پس از تایید شدن شماره کارت یا کارت های بانکی و شماره شبا در قسمت “حساب های بانکی” پیغام زیر نمایش داده خواهد گردید و حال می توانید به راحتی سفارشات خرید و یا فروش ایجاد نمایید. (تنها با استفاده از کارت هاییکه شماره آنها را ارایه نموده اید و توسط مدیریت سایت تایید شده است)

14- حال برای انجام سفارش خرید از ما باید بر روی “سفارشات” و سپس “خرید و فروش ارز” کلیک نمایید.

15- سپس به ترتیب از منوی کشویی نوع سفارش “خرید از ما” را انتخاب و از منوی “ارز” نوع ارز مورد نیاز خود و در فیلد “شماره حساب ارزی” شماره حساب یا کیف پول مقصد را وارد کرده و در قسمت مبلغ ارزی تعداد دلار مورد نیاز خود را وارد کنید و در فیلد “مبلغ قابل پرداخت” می توانید معادل ریالی سفارش خود را که باید واریز کنید را مشاهده نمایید.
16- پس از تصمیم نهایی گزینه پرداخت را کلیک نمایید. (در صورتیکه با خطای “سفارش شما بیشتر از موجودی سایت است” مواجه شدید علیرغم مشاهده موجودی کافی در سایت ممکن است این خطا بخاطر همزمان شدن سفارش شما با سفارش کاربر دیگر باشد که در این حالت باید ۱۵ دقیقه بعد دوباره سعی کنید تا درصورت عدم پرداخت شدن از سوی کاربر دیگر مبلغ موجودی سایت اصلاح گردد.)

17- در این مرحله به صفحه تایید پرداخت منتقل شده اید که شناسه فاکتور در بالا نمایش داده شده است. (توصیه می گردد آن را جهت پیگیری های احتمالی بعدی یادداشت نمایید, هرچند پس از پرداخت موفقیت آمیز دوباره به شما ارایه خواهد گردید, همچنین این شناسه فاکتور در توضیحات تراکنش کیف پول یا حساب گیرنده نیز درج و برای دریافت کننده وجه قابل مشاهده و کنترل خواهد بود)
18- درگاه بانکی خود را انتخاب کرده و سپس گزینه تایید و پرداخت را کلیک نمایید.

19- پس از وارد کردن مشخصات یکی از کارت های بانکی خود که شماره آن قبلا تایید گردیده, در درگاه پرداخت بانکی شاپرک و تایید , شناسه سفارش شما ارایه می گردد.(توصیه می گردد آن را جهت پیگیری های احتمالی بعدی یادداشت نمایید)
گزینه پیگیری سفارش در صفحه اصلی سایت وجود دارد.
20- بر روی گزینه ورود به پنل کاربری کلیک نمایید.

21- سفارش شما بصورت کاملا اتوماتیک و در کسری از ثانیه انجام شده و مبلغ ارز مورد تقاضای شما برایتان واریز شده است.
22- کلیه سفارشات اعم از تایید شده و در حال بررسی و مرجوعی شده در صفحه “خرید و فروش ارز” لیست شده و قابل مشاهده می باشند.
23- چنانچه به هر دلیل موفق به پرداخت سفارش خود نشدید از قسمت سفارشات ظرف مهلت ۱۵ دقیقه ای میتوانید با کلیک بر روی گزینه پرداخت مبلغ فاکتور مجددا اقدام به پرداخت کنید وگرنه بعد از 15 دقیقه وضعیت سفارش به حالت مرجوعی بازخواهد گشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا