مقالاتمقالات وب‌مانی

انتقال وجه در وبمانی WebPro

انتقال وجه از طریق وب‌سایت وب مانی

لازمه این کار داشتن حساب در سیستم مالی وب مانی است، چنانچه تا به امروز حساب وب مانی افتتاح نکرده اید قسمت آموزش افتتاح حساب در وبمانی را مطالعه و اقدام نمایید.

برای انتقال وجه وب مانی به صفحه شخصی وبمانی خود بروید و در آنجا ھمانند راھنمای تصویری زیر اقدام به انتقال وجه کنید. برای ورود به حساب وب مانی خود از آدرس https://my.wmtransfer.com استفاده کنید یا در صفحه اصلی وب مانی بر روی Log In کلیک کرده و سپس از آیکون‌ھای پایین صفحه بر روی Mini کلیک کنید که با MINI کلیک کرده و سپس از آیکون‌ھای پایین صفحه بر روی log in در صفحه اصلی وب مانی بر روی علامت یک  مورچه سفید مشخص شده است. در صفحه مشخص شده برای ورود ایمیل یا WMID خود به ھمراه پسورد و کد تصویری را وارد کنید و به حساب خود وارد شوید.

– وارد کیف‌ھای پول خود شوید و بر روی کیف دلاری خود کلیک کرده و از منوی باز شو انتقال وب مانی را انتخاب کنید.

– سپس مشخصات حساب وبمانی مقصد را وارد نمایید و مبلغ مورد نظر خود را درج کنید. دقت کنید بعد از زدن کلید تایید یک اس‌ام‌اس برای شما ارسال می‌شود که حاوی یک کد برای تایید انتقال است کد را در صفحه بعدی باید وارد نمایید.
بسیار مھم: با توجه به کارمزد کمتر از یک درصد وبمانی برای انتقال وجه و ھمچنین ھزینه اس‌ام‌اس تایید برای مبلغ حتما رقمی به اندازه ٩٨ درصد موجودی خود برای انتقال وارد کنید. بعنوان مثال اگر موجودی حساب شما ٢ دلار است شما باید برای انتقال ٢دلار ضربدر ٩٨ % یعنی ١٫٩٦ دلار وارد کنید. تا انتقال انجام شود.( شما میتوانید عملیات تایید با اس‌ام‌اس را در حساب خود غیر فعال کنید تا ھزینه اس‌ام‌اس از شما کسر نشود و اپلیکیشن E-Num را برای اخذ تائیدیه‌های انتقال وجه خود جایگزین نمائید.

– کدی که توسط اس‌ام‌اس یا E-Nm ارسال شده است را وارد نمایید.

– بعد از انجام پرداخت شما مجددا به کیف پول خود رفته و با کلیک بر روی آن و انتخاب گزینه مشاھده عملیات ھا می توانید تراکنش ھای خود را ببینید و اطلاعات وجه خود را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا