مقالاتمقالات وب‌مانی

پاسپورت فرمال وب مانی چیست

ویژگی های پاسپورت فرمال وب مانی

پاسپورت فرمال وبمانی بصورت رایگان و پس از دریافت و بررسی مدارک هویتی از کاربر، توسط WM-Passport Service  ارائه می شود.
برای دریافت این نوع پاسپورت، ارائه اسکن پاسپورت مسافرتی (صادره از پلیس مهاجرت و گذرنامه کشور) شما و یا کارت ملی (صادره از سازمان ثبت احوال کشور) به وبمانی نیاز است.
چنانچه علاقه ای به ارائه مدارک به وبمانی ندارید می توانید با پاسپورت آلیاس خود به انجام فعالیت در سیستم وبمانی ادامه دهید.

برای آگاهی از محدودیت های مالی انواع پاسپورت وبمانی مطلب مربوط به آن را در وب‌سایت آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) مطالعه بفرمائید.

چنانچه کاربر قصد داشته باشد پاسپورت خود را ارتقا دهد باید از قسمت احراز هویت سیستم وبمانی نسبت به آپلود مدارک اقامتی از قبیل قبض و تائیدیه دارنده پاسپورت بالاتر اقدام نماید. در یک درجه بالاتر کاربر به پاسپورت اینشیال و یا پرسنال ارتقا خواهد یافت.

برای اطلاع از نحوه ارتقا یافتن به پاسپورت فرمال و رفع محدودیت های مالی مقاله مربوط به آن را در وب‌سایت آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) مطلاعه بفرمائید.

مجوزها و دسترسی های دارنده پاسپورت فرمال وبمانی

•    دارنده پاسپورت فرمال می تواند برای شارژ کیف پول خود از طریق پرداخت بانکی، پول نقد یا سفارش پستی و یا از طریق ارائه دهندگان حواله ارزی اقدام نماید.
•    دارنده پاسپورت فرمال وبمانی قادر است موجودی کیف پول خود را از طریق پرداخت بانکی و یا ارائه دهندگان حواله ارزی برداشت نماید.
•    دارنده پاسپورت فرمال می تواند ازطریق سیستم Cards.wmtransfer.com که ارائه دهنده خدمات ویزا کارت و مسترکارت و کارت های بانکی می باشد موجودی کیف پول خود را به این کارت ها منتقل نماید.
•    دارنده پاسپورت فرمال همچنین می تواند سفارش صدور ویزا کارت، مستر کارت یا یونیون پی برای خود و جهت برداشت دلاربا نماد WMZ یا روبل با نماد WMR از کیف پول ثبت نماید.
•    دارنده پاسپورت فرمال می تواند از خدمات بخش banks.webmoney.ru که ارائه دهنده خدمات بانکی و سایر سیستم های متصل به وبمانی است، استفاده نماید.
•    دارنده پاسپورت فرمال می تواند از خدمات بخش payments.webmoney.ru که ارائه دهنده خدمات پرداخت مالیات و ارائه دهنده پرداخت های مربوط به شرکت ها و موسسات داخل روسیه است، استفاده نماید.
•    دارنده پاسپورت فرمال وبمانی قادر به ثبت کامنت در قسمت advisor.wmtransfer.com می باشد.
•    دارنده پاسپورت فرمال قادر به ایجاد کیف پول بیت کوین با نماد WMX و انتقال بیت کوین خواهد بود.

همانطور که در مجوزهای مربوط به این پاسپورت دیده می شود مهمترین آنها افزایش یافتن سقف انتقال دلار وبمانی به روزانه 3000 دلار و نیز انتقال وجه بیت کوین می باشد.

برای اطلاع از نحوه انتقال بیت کوین به وبمانی مقاله مربوط به آن را در وب‌سایت آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) مطالعه بفرمائید.

اکیدا توصیه میکنیم هموطنان عزیزی که در حال استفاده از سیستم وبمانی با آدرس و مدارک یا اطلاعات تماس مربوط به کشور ایران هستند به هیچ وجه نسبت به دریافت یورو با نماد WME ننمایند. این ارز بعلت اجرای تحریم برای کشور ایران ممنوع شده و در صورت دریافت آن بر روی کیف پول خود احتمال مسدود شدن حساب وبمانی شما وجود دارد.
برای خرید و فروش وب مانی میتوانید از خدمات اتوماتیک و 24 ساعته سایت آی آر اکسچنجر دات کام استفاده کنید. با پاسپورت فرمال روزانه قادر به خرید 3000 دلار وبمانی از سایت خواهید بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا