مقالاتمقالات وب‌مانی

پاسپورت آلیاس وب مانی چیست

ویژگی های پاسپورت آلیاس وب مانی

پاسپورت آلیاس وبمانی بصورت رایگان و پیش فرض به هنگام ثبت نام کاربر در سیستم وبمانی بصورت اتوماتیک برای وی صادر می شود. (پس از دریافت WMID)
در این نوع پاسپورت مدارک و داده ای برای احراز هویت از کاربر اخذ نمی شود و کاربر می تواند تحت محدودیت های خاص که وبمانی برای او مشخص مینماید ادامه فعالیت داده و به دریافت و پرداخت پول بپردازد.

برای آگاهی از محدودیت های مالی انواع پاسپورت وبمانی مطلب مربوط به آن را در وب‌سایت آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) مطالعه بفرمائید.

چنانچه کاربر قصد داشته باشد پاسپورت خود را ارتقا دهد باید از قسمت احراز هویت سیستم وبمانی نسبت به آپلود مدارک هویتی و اقامتی اقدام نماید. در یک درجه بالاتر کاربر به پاسپورت فرمال ارتقا خواهد یافت.

برای اطلاع از نحوه ارتقا یافتن به پاسپورت فرمال و رفع محدودیت های مالی مقاله مربوط به آن را در وب‌سایت آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) مطلاعه بفرمائید.

مجوزها و دسترسی های دارنده پاسپورت آلیاس وبمانی

•    دارنده پاسپورت آلیاس می تواند انتقال وجه به سایر کاربران وبمانی که مدارک شناسایی آنها احراز شده اند را بواسطه نسخه تحت وب وبمانی یا همان  Webmoney Keeper WebPro انجام دهد.
•    دارنده پاسپورت آلیاس می تواند نسبت به شارژ کیف پول خود از طریق پایانه های خودپرداز و ارائه وجه نقد اقدام نماید.
•    دارنده پاسپورت آلیاس می تواند نسبت به خرید سرویس های متعدد از قبیل شارژ اینترنت و شارژ سیمکارت و غیره که عموما در سایت مگا استوک فروشنده آنها لیست شده اند اقدام نماید.
•    دارنده پاسپورت آلیاس می تواند برای برقراری مکالمات ویدئویی امن هزینه پرداخت نماید.
•    دارنده پاسپورت آلیاس می تواند نسبت به اکسچنج یا همان تبدیل ارز در حیطه واحدهای پولی سیستم وبمانی اقدام نماید، بعنوان مثال تبدیل WMZ به WMR.

اعضای سیستم وبمانی که کیف پول خود را با استفاده از WM Keeper Standard مدیریت می کنند، دارای حداکثر محدودیت های مالی هستند و به همین دلیل توصیه می شود که سطح پاسپورت خود را در وبمانی به پاسپورت فرمال ارتقا بدهید و همچنین  WM Keeper WinPro یا WM Keeper WebPro را فعال کنید تا بتوانید بهتر کیف پول خود را مدیریت کنید.
همچنین محدودیت هایی برای برخی نمادهای WM وجود دارد. انتقال WMR و WMU برای کاربران WM Keeper Standard در صورتی ممکن خواهد بود که نوع پاسپورت خود را به پرسنال و یا رده های بالاتر ارتقا دهند.
برای خرید وب مانی میتوانید از خدمات اتوماتیک و 24 ساعته سایت آی آر اکسچنجر ( آنی چنج ) استفاده کنید. با پاسپورت آلیاس روزانه قادر به خرید 100 دلار وبمانی از سایت خواهید بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا